יום שני, 15 בנובמבר 2010

אוטובוסים לטיול בצפון הרחוק

אין כמו לצאת לטיול ברחבי ארץ ישראל. אני לא מדבר על לקום בבוקר לקחת את הרכב ולנסוע צפונה או דרומה. אני מדבר על טיול מאורגן עם חברת הסעות מאורגנת, עם החברים הקרובים שלך ואולי אפילו עם המשפחה.
ככה קרה כשליום הולדת של בת דודתי הוזמנו לחגוג בטיול הפתעה צפונה. ההתאספות נעשתה בחמישי בבוקר, חול המועד סוכות, וחיכינו במקום בשביל חברת הסעות שתבוא ותיקח את כולנו. כשהגיעו שני אוטובוסים שדודתי הזמינה ראינו מיד שמדובר באוטובוסים מפוארים ויפים שהבנו שחווית הסעות טובה תהיה לנו מכל העניין והטיול הזה.
כשעלינו על האוטובוסים הבנו שמדובר באוטובוסים איכותיים. אוטובוסים שייקחו אותנו בבטחה למקום חפצנו ויחזיר אותנו בשלום, שזה אחד הדברים החשובים אצל חברת הסעות, רמת הבטיחות ומקצועניות הנהגים.
אוטובוסים נקיים ומסודרים יכולים להשפיע רבות על חווית הנסיעה. בעבר יצא לי כמה וכמה פעמים לנסוע עם חברת הסעות שלא תחזקה את האוטובוסים שלה כראוי ולא דאגה לניקיונם דבר שהשפיע רבות על חווית הנסיעה שלנו ועל התחושות שלנו כנוסעים ומטיילים. הפעם המקרה היה שונה ובזכות אוטובוסים נקיים ומסודרים הנסיעה הייתה טובה יותר ונעימה הרבה יותר.
גם הטיול עצמו היה מהנה ונעים והוא כלל מסלול הליכה יפיפה עם נחל ופרחים בשולי הדרך. סדנת הכנת שוקולד מקצועית וטעימה ואירוח באוהל בדואי שכלל פיתות ושתייה חמה. זה בהחלט עשה את הטיול כיף ונעים ואני נהניתי מכל רגע, גם מהטיול וגם לבלות בקרב משפחתי.
בסופו של כל היום הזה, כמובן, חזרנו אל אותם אוטובוסים שהמתינו לנו במקום המפגש שקבענו ולקחו אותנו חזרה לביתנו. טוב שיש חברת הסעות מסודרת שדואגת ולוקחת אותך ממקום למקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה