יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

אוטובוסים בשירות חברת הסעות


אל הכנס השנתי של המשרד שבו אני עובד נסענו בהמצאות חברת הסעות שהעמידה שלושה אוטובוסים לנוחות העובדים. בתחילה לפני שהיה ברור מה יהיה מספר העובדים המשתתפים בכנס, הבוס שלי חשב אולי להשתמש דווקא בשירות של מוניות ולוותר על הסעות של אוטובוסים או מיניבוסים אך לאחר שהוא ראה את כמות המבקשים להגיע לכינוס הוא החליט לפנות אל חברת הסעות שתיתן מענה ופתרון בהמצאות אוטובוסים מפוארים ונוחים.

מקום האיסוף שנקבע על ידי חברת הסעות, היה במשרד בשעה 08:00 בדיוק והיינו צריכים להגיע להחנות את המכוניות שלנו בחניון של המשרד ולעלות על אותם אוטובוסים שחיכו לנו בכניסה למשרד שלנו.

מטבעי אני אדם דייקן מאוד ואוהב להגיע כמה דקות לפני השעה היעודה וגם הפעם הגעתי מספר דקות לפני. במקום כבר חיכו האוטובוסים של אותה חברת הסעות ואני עליתי על אחד מהם וחיכיתי לשאר חבריי לעבודה. מי שכבר עלה על האוטובוס גם ישב והמתין בסבלנות ודיברנו בינינו על ענייני היום ועוד. מפה לשם, לא שמנו לב, ועברה כבר חצי שעה ואנו עדיין לא יצאנו לדרך.

לבסוף, בשעה 08:45 יצאנו ביחד אל מקום הכינוס שהיה רחוק מאיתנו כשעה נסיעה. ממבט מהיר על האוטובוס שבו נסענו ניתן היה לראות כי אותם אוטובוסים שהעמידו לנו לנסיעה היו מאובזרים מאוד וכי חברת הסעות השקיעה בהם ולא חסכה, לא בריפוד לא בנוחות המושבים ולא בטלוויזיות הנהדרות. רואים שנעשתה הרבה מחשבה מצד אותה חברת הסעות  בכדי לספק שירות הסעות טוב ואיכותי לכלל יושבי האוטובוס.

גם הנסיעה עצמה הייתה טובה ונוחה והשירות שקיבלנו מהנהג היה אדיב ונוח. הנסיעה הייתה חלקה ובלי בעיות בכלל, לא היו צפצופים מיותרים ולא עצירות פתע כאלו שלפעמים נתקלים בהם בנסיעה עם אוטובוסים.

סך הכל אני מסכם את הדרך הלוך וגם חזור כטובה מאוד ובלי תקלות מיוחדות. נראה כי הבחירה באותה חברת הסעות נעשתה בחוכמה ותוך בדיקה של ההיסטוריה שלהם מבחינת תאונות, שירות ונוחות ובוס שלי עשה החלטה נכונה שלבסוף בחר חברת הסעות אוטובוסים ולא לקח אותנו עם מוניות.

תגובה 1:

  1. שלום אלון.
    אני שמחה שהבוס שלך בחר לכם חברת הסעות מקצועית שהצליחה לספק לכם שירות טוב . הייתי רוצה להמליץ, אם תהיו מעוניינים בעתיד שוב בחברת הסעות מקצועית ואדיבה שתוכל להעניק לכם שירות מצוין, להיכנס לאתר הסעות בישראל. באתר ניתן לבצע השוואת מחירים בקלות ובמהירות בין חברות ההסעה הטובות ביותר בארץ לכל מטרה. בין אם זה הסעות עובדים, או הסעות לכנסים ואירועים כבמקרה הנ"ל. אני מקווה שהאתר יעזור לכם בדיוק כמו שעזר לי כשהייתי זקוקה לחברת הסעות לאירוע משפחתי. http://www.buses.co.il/

    השבמחק