יום שבת, 25 בספטמבר 2010

הסעות דברים שחשובים ללקוח


בזמנו כששיחקתי כדורגל היינו פעם בשתי שבתות נוסעים למשחקי חוץ בהמצאות חברת הסעות שהייתה לוקחת אותנו מהמגרש הביתי ועד למגרש הקבוצה היריבה. הנסיעה באוטובוס לא תמיד הייתה חוויה שאפשר לקרוא לה חוויה בלתי נשכחת אבל לפעמים גם היו מקרים בהם האוטובוסים שהיו שולחים לנו היו ממוזגים, נעימים ומאובזרים בצורה טובה שהפכו את חווית הנסיעה למושלמת ואנו הגענו מפוקסים וחדים ולרוב גם היינו מנצחים בזכות שירותי הסעות מוצלחים וטובים שקיבלנו.

אפשר לומר ששירות הסעות טוב ומוצלח מתחיל ונגמר במספר גורמים מרכזיים, חשובים שיכולים להשפיע על חווית הנסיעה שלנו באוטובוסים וגם לגרום לכך שהמשך היום שלנו יראה קצת שונה ואחר. כיום כבר לא ניתן למצוא אוטובוסים שאינם ממוזגים, מאובזרים ונקיים. בזמנים בהם רבות חברות ההסעות וכל אחת מנסה לעבוד ולהתפרנס חברת הסעות טובה מבינה שהלקוחות "מפונקים" ורוצים תמיד את השירות והאיכות הטובים ביותר שכוללים בין היתר אבזור נכון וניקיון של האוטובוסים בהם הוא נוסע. 

בנוסף, חברת הסעות טובה מבינה שחשוב ללקוח גם כי השירות שהוא מקבל מהנהג יהיה מקצועי וטוב. מאחר ונהגי אוטובוסים הם הפנים של חברת ההסעות והוא זה שהלקוחות פוגשים גם הנהגים נבחרים בקפידה ונבדקים כי לא עשו עברות נהיגה חמורות וכי הם יודעים לתת שירות ואדיבות עבור הלקוח שלהם.

בזמנים שבהם אני שיחקתי הדברים לא תמיד היו ככה ואני יכול לומר ולהיזכר כי הנהגים לא תמיד היו אדיבים, היו מתעצבנים וצועקים עלינו אם היינו עושים יותר מידי רעש או אם אפילו סתם רצינו לאכול איזה סנדוויץ' (גם אם הוא לא היה מלכלך נורא) ולפעמים זה היה מוציא אותי משלוותי והייתי יוצא מריכוז דבר שהיה משפיע לי על המשחק. אלו דברים שגם הייתי לעיתים נתקל בהם בטיולים שנתיים ומתעצבן כל פעם מחדש.

מזל שהיום לילדים שלנו יש יותר מודעות והם יכולים להעביר ביקורת, בהמצאות האינטרנט, במהירות ושכולם ישמעו  בתוך שניות על חברת הסעות שלא כיבדה אותם או לא נתנה להם שירות טוב. המזל הוא בכך שחברות ההסעות מפחדות מכך ולכן הן תמיד יתעקשו לתת את הטוב  ביותר ללקוחות שלהם גם אם מדובר בילדים שנוסעים באוטובוסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה