יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

שירותי הסעות לטיול מאורגן בשבת

את הטיול האחרון שלנו לצפון החלטנו לעשות בצורה שונה. בדרך כלל אשתי ואני, מסתכלים באינטרנט ומחפשים יעד אליו אפשר לנסוע לטיול בן יום או לפעמים יומיים המשלב לינה באזור. אחרי שנופלת ההחלטה לוקחים את האוטו ונוסעים.
הפעם הזו החלטנו ללכת על קונספט קצת שונה וחיפשנו טיול מאורגן חד יומי בשבת שיוצא לכיוון צפון. אפשר למצוא הרבה חבורות כאלו שמארגנות מפגשים ומציעות לאנשים להצטרף אליהם. כמובן, הדבר כולל תשלום סמלי עבור המדריך, הכיבוד הקל שמביאים, שירותי הסעות וכרטיס כניסה לאתרי תיירות במידה והטיול כרוך בכניסה לאתרים אלו.
מצאנו טיול כזה שמתארגן ונרשמנו אליו. נקודת המפגש של אותן שירותי הסעות הייתה קרובה לבית שלנו ובשעה מוקדמת. הגענו לשם בשעה המיועדת ופגשנו חלק מאנשי הקבוצה שכבר הגיעו. חיכינו מעט לשאר הקבוצה וכשהם הגיעו האוטובוס של אותה חברת הסעות כבר חיכה לנו.
עלינו לאוטובוס וגילינו אוטובוס מפואר מאוד. אוטובוס שלא ציפינו למצוא.האוטובוס היה מאובזר בשתי טלוויזיות, מיזוג כללי ואישי, מושבים מרופדים ונוחים ביותר והנהג היה חביב ומזמין. התיישבנו במקומות שלנו ויצאנו לדרך.
הנסיעה הייתה טובה ונוחה מאוד, בגלל השעה המוקדמת אני נרדמתי די מהר ואשתי קראה בספר שהיא הביאה איתה. אחרי שעה של נסיעה המדריך תפס את המיקרופון באוטובוס והתחיל לדבר. "אני מקווה שאתם נהנים מהנסיעה" הוא אמר "מימינכם אתם יכולים לראות.. " הוא התחיל להסביר על הדרך ועל מה שניתן לראות במהלך הנסיעה. הוא הסביר על אתרים שחלפנו עליהם והסביר על נופים שראינו בדרך והאמת שהוא היה מאוד מקצועי ונעים לאוזן. שמחתי לשמוע את כל ההסברים והדוגמאות שהוא העביר במהלך הנסיעה.
לאחר שסיימנו את הטיול שלנו ברמת הגולן, שהיה מהנה ויפה,עלינו חזרה על האוטובוס של החברת הסעות שהביאה אותנו  ונסענו חזרה לדרכנו. אני הייתי כל כך עייף שהתמונה הבאה שראיתי הייתה את אשתי מעירה אותי מהנסיעה בשביל שנרד מהאוטובוס ונחזור הביתה.
בהחלט זאת הייתה חוויה שהיה שווה לעשות. גם לא היינו צריכים לדאוג לדרך, גם לא היינו צריכים לחפש מסלול והכי חשוב נסענו עם חברת הסעות שלקחה אותנו והחזירה אותנו בלי שנדאג לעייפות ולנסיעה. היה מהנה מאוד.

1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שכדאי מאוד לוודא ששירות ההסעות לטיול מאורגן מגיע יחד עם לווי קבוצות בארץ.
    אני זה שבחבר'ה מארגן בדרך כלל את ההסעות ואת הדרכי הגעה לטיולים מאורגנים ואני בדרך כלל מנסה להשיג חברת הסעות אשר נותנת שירותי ליווי קבוצות בארץ והרכבים שלהם אינם טיוליות ורכבים ישנים אלא רכבים ברמה גבוהה ושירות איכותי. אנחנו עושים את הטיולים הללו פעם או פעמיים בשנה ולכן אין לנו בעיה להשקיע יותר כסף ולהגיע ברכב מפואר לטיול.
    אני חושב שכדאי לכל מי שמזמין שירות הסעות לנסות פעם או פעמיים לעשות את הטיול עם רכב יותר מפואר שהחברה דואגת להכל ואתם לא תתחרטו!